niedziela, 29 listopada 2015

Niedziela dla Włosów (1) Olejek Bielenda i Kallos Blueberry

Cześć!

Od bardzo dawna czytam na blogach włosomaniaczek cykl Niedziela dla Włosów (NDW). Zawsze zachwycam się efektem WOW jaki dziewczyny osiągają często po użyciu produktów, które sama mam w domu lub takich łatwo dostępnych. Postanowiłam dzisiaj dołączyć do tego cylku! Trzymajcie Kciuki żebym wytrwała i dodawała nowe posty każdej niedzieli! Moje włosy na pewno będą mi wdzięczne :)


Na zdjęciu powyżej widzicie moje włosy w całej swojej okazałości. Zapuszczam je 2 lata (sięgały wtedy mniej więcej 10cm poniżej ramion). Do ideału brakuje im jeszcze dużo bo niestety cierpię na słomiany zapał w ich pielęgnacji. Na początku mojej przygody z włosomaniactwem olejowałam je kilka razy w tygodniu i moje włosy to kochały. Niestety zaprzestałąm i teraz robię to 1-2 razy w miesiącu. Czas to zmienić. Ok o mojej pielęgnacji będzie kiedyś oddzielny post. Teraz skupmy się na prodkutach, których dzisiaj użyłam:


Moja NDW zaczęła się już wczoraj. Wieczorem nałożyłam na włosy olejek Bielenda z awokado. Jak widzicie zużyłam go już całkiem sporo i muszę przyznać, że jest świetny. Olejek awokado sprawdza się idealnie na moich wysokoporowatych, łatwo puszących się włosach. Pięknie pachnie i dodaje niesamowitego blasku włosom. Olej pozostawiłam na noc. Rano zmyłam go bez problemów moją ulubioną zieloną Alterrą z brzoskwinią i nałożyłam na włosy maskę Kallos Blueberry. Ten Kallos sprawdza się u mnie najlepiej ze wszystkich jakie do tej pory testowałam, a było już ich trochę. Włosy są po nim miękkie, gładkie, łatwo się rozczesują i pięknie błyszczą. Kiedy już trochę podeschły wtarłam w nie około 10 kropli serum Marion Anti-Age, które kupiłam kiedyś na promocji w Biedronce i sama nie wiem jak się u mnie sprawdza. Użyłam go kilka razy do tej pory i w sumie żadnej różnicy nie zauważyłam. Czy któraś zwas je używała? Końcówki zabezpieczyłam kuracją z olejkiem arganowym Marion. To moje drugie opakowanie tego produktu i na pewno nie ostatnie :) 

Łapcie jeszcze zdjęcia moich włosów z lampą i bez:

z lampą
bez lampy
Jak dbacie o włosy? Zancie produkty, które dzisiaj użyłam?

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...