piątek, 29 stycznia 2016

LOVELY Natural Lipstick z Aloesem i Mentolem - HIT!!!

W blogosferze często i gęsto roi się od drogich, markowych i 'światowych' kosmetyków. Większości nieblogujących śmiertelniczek zwyczajnie na nie nie stać. Nie będę ukrywać, że dla mnie wydanie 40-50 czy nawet 100 zł za błyszczyk czy pomadkę to duży koszt. Może część z Was mnie wyśmieje, że jak to?? 50zł to przecież nie dużo... no nie dla każdego :) Ale wiecie co? Na rynku dostępnych jest cała masa bardzo dobrych produktów, które są taniutkie i dostępne dla każdego. Dzisiaj przedstawię Wam jeden z właśnie takich tanich kosmetyków. 

Lovley Natural Lipstick z Aloesem i Mentolem:

Opis producenta + skład:

Moja opinia:

Pomadka pierwszy raz wpadła w moje ręce podczas ostatniej edycji promocji w Rossmannie na produkty do makijażu ust -49%. Wiecie ile za nią zapłaciłam? Około 2,50zł :D Wzięłam ją z półki z czystej ciekawości i muszę przyznać, że w 100% nie żałuję. Jest to jedna z najlepszych pomadek ochronnych jakie do tej pory używałam! 

Po pierwszym użyciu zaskoczył mnie efekt chłodzenia (dzięki mentolowi w składzie), który bardzo lubię. Ekstrakt z aloesu genialnie nawilża moje dość problematyczne usta, które są wiecznie suche i często zmagam się z uczuciem pieczenia. Nie fajne uwierzcie mi na słowo :). Jak na produkt tego typu nie miałam zbyt dużych wymagań, bo i tak zużywam je w ilościach hurtowych. Jednak tu spotkało mnie kolejne miłe zaskoczenie -  pomadka Lovely utrzymuje się na ustach całkiem długo, dając naprawdę przyjemne uczucie ciągłego nawilżenia. Usta stają się miękkie i delikatnie błyszczą, tzn. widać, że coś zostało na nie nałożone :) Mi się podoba taki efekt, ponieważ mój naturalny kolor ust jest całkiem spoko i w sumie to rzadko używam pomadek z kolorem. Jeśli już to z bardzo zbliżonym odcieniem do mojego naturalnego.

Opakowanie:

Lovely Natural Lipstick otrzymujemy w typowym sztyfcie o gramaturze 4,5g. Uważam, że jest to optymalna ilość kosmetyku. Pomadka bardzo łatwo wysuwa się z opakowania. Jej konsystencja jest gęsta, ale bardzo łatwo rozprowadza się na ustach. Produkt jest wydajny, wystarczy niewielka ilość aby pokryć obie wargi. Zapach jest przyjemny, doskonale czuć mentol i aloes :) No i niesamowitym plusem pomadki jest jej cena! Bez promocji to około 4,69zł o ile dobrze pamiętam! U mnie sprawdza się o wiele lepiej niż wiele droższych produktów, które stosowałam. Aktualnie Lovely Natural Lipstick 'mieszka' na stałe w kieszeni mojej kurtki i się z nią nie rozstaję :)


Znacie? Używacie? Polecacie? Ja zdecydowanie TAK!!!

Buziaki
Marta :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...