czwartek, 26 listopada 2015

Mikołajkowa WISH lista :)

Jak wszyscy doskonale wiemy Mikołajki już tuż tuż. Napisałyście już swoje listy do Świętego? Postanowiłam dzisiaj przejrzeć internety i stworzyć moją wishlistę. A nóż widelec Mikołaj zajrzy i coś mi przyniesie? :)



  1.  Przepiękna torebka z Zary - jest cudowna, ma idealną wielkość na wieczorne wyjścia czy to do kina czy na kolację.
  2. Paletka cieni Naked Basics z Urban Decay - myślę, że nie trzeba jej nikomu przedstawiać. Klasyk!
  3. Długie kolczyki od YES - elegancki model wysmuklający i wydłużający szyję idealnie sprawdzi się jako dodatek do stylizacji do pracy w biurze.
  4. Jeden z moich ulubionych zapachów to DKNY Be Delicious - piękny, świeży zapach idealny na każdy dzień :)
  5. Ciepły sweter - bo ich nigdy za dużo :) 
  6. Portfel - koniecznie z dużą ilością przegródek na karty. Ten ma piękny kolor i wydaje się być bardzo praktyczny.
  7. Szaliki uwielbiam! Kolor teal jest piękny. Ciepły, gruby szalik to niekwestionowany must heave na zimę!
  8. Etui na telefon - to drobiazg, który bardzo by mnie ucieszył. No i moja ulubiona postać z kreskówki!!! Która z Was również oglądała Johnnego Bravo? (Jestem śliczny! Hu ha! :D )
Lubicie posty z Wishlistami? Ja je uwielbiam! Co sądzicie o moich Mikołajkowych wyborach? Piszcie w komentarzach :)

Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...