poniedziałek, 2 listopada 2015

Jesienna wish-lista


 Przeglądając sklepy online natrafiłam na masę rzeczy, które chciałabym mieć. Nie znaczy to jednak, że je mieć będę ;) Poniżej przedstawiam Wam moją jesienną wish-listę:



  1. Świeczka zapachowa Yankee Candles ze sklepu goodies.pl uwilebiam je za ich niesamowitą intensywność, a duży słoik marzy mi się od dawna. Niestety cena trochę odstrasza, bo wydać prawie 100zł na świeczkę trochę boli w portfel :)
  2. Cudowny szalik Tommy Hilfiger znaleziony na Zalando.pl duży, mięciutki i na pewno bardzo ciepły czyli idealny na jesienną, deszczową aurę.
  3. Duża torba z Zary bardzo lubię takie klasyczne modele. Moja torba musi być duża, bo ilość gratów, jaką ze sobą noszę codziennie jest przerażająca ;) ale zawsze wszystko jest przecież potrzebne! 
  4. Dłuższa kurtka dzięki której nie zmarznie mi tyłek! Jesienno-zimowy must have w mojej szafie. Uwierzcie mi, nie chcecie przeziębić nerek, a te krótkie kurteczki to nic nie dają. Wystarczy, że but się rozwiąże i trzeba się schylić - wychodzą gołe plecy i o chorobę nie trudno. Dodatkowo duże kieszenie bez problemu pomieszczą rękawiczki, telefon i 1000 innych rzeczy ;)
  5. Iphone 6 plus to telefon, o którym marzę od dawna. Mam dosyć androida a windows phone, pomimo że bardzo go lubię, ma kilka minusów, które strasznie mnie drażnią i raczej już do niego nie wrócę. Czas na system iOS!
  6. Ulubiony perfum Miss Dior bo mój obecny flakonik już się kończy 
  7. No i skórzane botki  z Deichmann. Bardzo lubię kolekcję 5th Avenue i gorąco polecam :) Mam już kilka par butów 5th Avenue i każda jest bardzo trwała i wygodna. Nie zdarzyło mi się jeszcze ich reklamować i nie ważne czy kupiłam baleriny, sandały czy buty na zimę
Co sądzicie o moich wyborach? Może coś dodacie, polecicie lub może w powyższych propozycjach jest coś, co u Was absolutnie się nie sprawdziło? 

A już jutro na blogu o tym co kupiłam na przecenie -49% w Rossmannie ;)


 


3 komentarze:

  1. Również uwielbiam Yankee, szczególnie w zimie :) A Iphona 6 mam i polecam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Botki wzięłabym w ciemno :)) Pozdrawiam kochana :***

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...