wtorek, 3 listopada 2015

Łupy z Rossmanna :)

Tak jak pisałam wczoraj, przedstawiam Wam moje Rossmannowe zakupy upolowane na promocji -49% na produkty do makijażu ust i paznokci.




Nie planowałam dużych zakupów, bo moja kosmetyczka jest dość dobrze zaopatrzona. Zauważyłam jednak pewne braki w pomadkach.


Mój wybór padł na dwie pomadki od Eveline z serii Aqua Platinum oraz na jedną czerwoną szminkę od Miss Sporty.

EVELINE AQUA PLATINUM - opis producenta:
  • kryjąca pomadka do ust
  • zapewnia głębię koloru i moc nawilżenia
  • Nadaje piękny i głęboki kolor, witaminy C i E odżywiają i regenerują usta
  • Zawiera filtry UV
  • Innowacyjna receptura pomadki Platinum pozwala uzyskać głębie koloru już po pierwszej aplikacji. Kremowa konsystencja podkreśla kształt ust pozostawiając je nawilżone przez wiele godzin. Lekka i ultra delikatna formuła pielęgnuje usta, wygładza je i sprawia, że stają się rozkosznie ponętne. Piękny, soczysty kolor wykończony delikatnym połyskiem utrzymuje się około 6 godzin.
moja opinia: 

Nie mogę jeszcze zbyt wiele o nich powiedzieć, bo używam ich od wczoraj :D A właściwie jednej z nich (drugą tylko raz sprawdziłam).
Kolor 493 jest piękny, naturalny i bardzo delikatnie podkreśla usta. Moje są dość problematyczne i muszę je ciągle nawilżać. Zazwyczaj średnio co godzinę nakładam kolejną warstwę balsamu lub pomadki. Przy użyciu Eveline Aqua Platinum 493 uczucie suchych ust miałam po około 2 godzinach co jest bardzo dobrym wynikiem! Kolor 485 również jest delikatny i bardzo dziewczęcy. Są to idealne pomadki na co dzień zarówno do szkoły jak i do pracy, dla tych z Was, które preferują tak jak ja raczej delikatny makijaż. Dodatkowo filtry UV chronią przed szkodliwym działaniem słońca co jest ich dużym plusem!

 MISS SPORTY PERFECT COLOR - opis producenta:

Zapewnia długotrwały kolor przez 6 godzin. Specjalna formuła nie wysusza ust i sprawia, że są miękkie i dobrze nawilżone. Szminka jest kremowa i ma bardzo delikatny, prawie niewyczuwalny zapach.

moja opinia:

Kolor 058 jest bardzo intensywny i pięknie wygląda na ustach. Taka strażacka czerwień jest idealna na wieczorne wyjścia. Pomadka dobrze się rozprowadza i mocno kryje. Pachnie bardzo przyjemnie. Jeśli chodzi o trwałość to u mnie wszystkie produkty do ust utrzymują się raczej krótko - Miss Sporty Perfect Color wytrzymuje około 1,5 - 2h. Moim zdaniem wynik jest OK!  






W Rossmannie kupiłam również dwa produkty do paznokci. Lakier Eveline i utwardzacz od Wibo: 


Utwardzacz już kiedyś miałam i sprawdził się całkiem nieźle, dlatego do niego wracam. Lakier kupiłam bo mój obecny czerwony lakier jest już zbyt gęsty, a poza tym bardzo lubię duży pędzelek, który przy moim nieumiejętnym malowaniu paznokci sprawdza się świetnie! (Nie maluję całych skórek dookoła paznokcia tylko ich małą część;) ) Aktualnie mam fioletowe paznokcie ale jak użyję nowego lakieru to wrzucę jakieś foty. 
P.S. Włos przyklejony do lakieru to Kluski, która dzielnie asystowała przy robieniu zdjęć, a zauważyłam go dopiero podczas edycji zdjęcia ;)
P.S.2 Tak, wiem, muszę popracować nad jakością zdjęć :)


A co Wy upolowałyście w Rossmannie? Co sądzicie o moich wyborach?




6 komentarzy:

  1. ładne kolorki pomadek, takie neutralne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takie mi chodziło aczkolwiek dzisiaj dokupiłam mocniejszy kolor ;)

      Usuń
  2. ja upolowałam zapas pomadek bourjois :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nimi zastanawiałam ale te Aqua Platinum są super! Cieszę się, że jednak się na nie zdecydowałam :)

      Usuń
  3. Ja załuję, że u mnie nie było szafy Eveline ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może poszukaj innego Rossmanna w okolicy. W moim mieście też w nie każdym jest szafa Eveline :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...