czwartek, 5 listopada 2015

TAG Moje Blogowe Sekrety

Tak jak pisałam w komentarzu u Very Valentiny postanowiłam odpowiedzieć na kilka pytań z Tagu moje blogowe sekrety. Pomysł uważam za świetny! Zwłaszcza dla mnie jako bardzo początkującej blogerki. Tego typu zabawy w sumie są całkiem fajne - pozwalają nam się lepiej poznać i być troszkę mniej anonimowym w sieci. No to zaczynamy!

zdjęcie skopiowane z bloga Very Valentiny :) *






Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?   
                                                         
Bloga prowadzę baaardzo krótko. Pierwszy wpis pojawił się 27.10.2015r. a posty publikuję jak do tej pory z różną częstotliwością. Raczej nie będę publikować codziennie bo po prostu nie mam aż tyle wolnego czasu, staram się jednak robić to jak najczęściej. 

Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności? 

Zaglądam kilka razy dziennie ale nie jest to pierwsza strona jaką otwieram po włączeniu komputera.

Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą o tym, że prowadzisz bloga? 

Nie ukrywam tego ale też nie rozpowiadam jakoś na prawo i lewo tego, że go prowadzę ;)


Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek? 

Interesują mnie bardzo różne posty. Bardzo lubię relacje z podróży i poradniki o tym jak sprawnie zorganizować wyprawę. Na blogach urodowych lubię posty z ulubieńcami, recenzje oraz projekt denko. Uwielbiam podziwiać włosowe historie włosomaniaczek chociaż sama swojej raczej nie zamieszczę bo nie mam zdjęć z okresu zapuszczania takich, które nadałyby się do tego typu notki. Takie historie niesamowicie motywują mnie do zmian na lepsze! 

Czy zazdrościsz czasem blogerkom?

Generalnie nie ale jak widzę, że któraś została np zaproszona do Nowego Jorku (moje największe marzenie) to zazdroszczę! Ale takiego wyjazdu zazdroszczę każdemu, kto tam się wybiera, nie tylko blogerkom. Muszę jednak podkreślić, że jest to zazdrość pozytywna i cieszę się ich szczęściem jednocześnie mając nadzieję, że moja stopa też kiedyś stanie w Wielkim Jabłku. 

Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk tylko po to, żeby móc go zrecenzować na swoim blogu?

Nie i raczej się nie zdarzy. Kupuję tylko te kosmetyki, których używam i mogę śmiało polecić :)

Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?

Jest zdecydowanie za wcześnie, żebym mogła zauważyć jakiekolwiek zmiany.

Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?

Właściwie to sama nie wiem ;) z gazet, sklepów, życia codziennego no i z internetów of course ;)

Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?

Po tygodniu to byłby zły obiaw :) Żadnych kryzysów ;)

Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?

Hmm generalnie jak coś mnie denerwuje to po prostu nie wchodzę na takiego bloga i mam spokój. Jestem przeciwniczką hejtowania w sieci. Zasada jest prosta: coś Ci się nie podoba nie czytaj! A jak już przeczytasz to nie pisz bezsensownych komentarzy, tylko takie które coś wnoszą. Konstruktywna krytyka jest potrzebna i pomaga autorowi bloga stać się lepszym poprzez wyeliminowanie ewentualnych błędów.

Uff dotrwałam do końca. Muszę przyznać, że nad niektórymi pytaniami musiałam się chwilę zastanowić. Mam nadzieję, że przybliżyłam Wam tym postem trochę samą siebie i dzięki temu poznacie mnie lepiej :) Jeśli macie ochotę to śmiało linkujcie w komentarzach do swoich postów z powyższym tagiem, chętnie poczytam!

* Vera Valentina mam nadzieję, że się nie gniewasz za ściągnięcie zdjęcia ;)

4 komentarze:

  1. Świetnie, że też odpowiedziałaś na te pytania :) A za zdjęcie absolutnie się nie gniewam :) Pozdrawiam Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że z taką chęcią prowadzisz bloga! Dodaję do obserwowanych i życzę powodzenia !:) Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również dodałam Ciebie do obserwowanych blogów :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...