niedziela, 22 listopada 2015

7th Heaven Maseczka Passion Peel-Off


W moim mieście w listopadzie W KOŃCU otworzyli drogerię HEBE. I to aż dwie w przeciągu jednego miesiąca!!! Uwierzycie, że do tej pory, w dużym mieście wojewódzkim nie było ani jednej ?! No skoro już otworzyli to musiałam się wybrać :) Zakupów dużych nie planowałam ale coś jednak wpadło do mojego koszyka. 

Moją uwagę przykuła maseczka typu peel-off Brytyjskiej firmy 7th Heaven. Jest to firma specjalizująca się w maseczkach do twarzy i włosów, które są przyjazne wegetarianom i zawierają całe mnóstwo naturalnych składników. 


W jednorazowym opakowaniu otrzymujemy 10 ml produktu. Jest to wystarczająca ilość. Maseczka ma konsystencję gęstego żelu, który dobrze się rozprowadza na twarzy. Trzymamy ją około 20-25 minut. Po tym czasie maseczka zmienia się w maskę, którą bardzo łatwo usunąć. Pięknie pachnie! Kiedy już ją zmyłam całkowicie skóra była bardzo dobrze oczyszczona, nawilżona, miękka i gładka. Aż nie mogłam przestać jej dotykać! Jej cena w Hebe to 4,99zł. Sama nie wiem czy to dużo czy mało. Na pewno do niej wrócę! 

Czy znacie maseczki 7th Heaven? Która jest waszą ulubioną? Piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...