czwartek, 29 października 2015

50 faktów o mnie

Nie wierzyłam, że dam radę faktycznie aż tyle o sobie napisać ale się udało! Mam nadzieję, że dzięki temu wpisowi poznacie mnie trochę lepiej. No to zaczynamy:
  1. Noszę okulary
  2. Uwielbiam gotować
  3. Nienawidzę zmywać naczyń! Wynalazca zmywarki powinien dostać Nobla! ;)
  4. Mam męża :)
  5. Mówię biegle po angielsku
  6. Moje ulubione kuchnie to włoska i chińska
  7. Mam mopsa!
  8. Kocham wszystkie psy
  9. Uwielbiam oglądać amerykańskie seriale ale niesamowicie denerwują mnie napisy. Wszystkie oglądam bez lektora i napisów w oryginalnej wersji językowej. Doskonała metoda na przypomnienie sobie języka. Polecam każdemu.
  10. Czytam głównie e-booki po angielsku - polskie tłumaczenie zazwyczaj mnie denerwuje i nie oddaje do końca tego co anglojęzyczny autor chciał przekazać
  11. Wieczorami najbardziej lubię zawinąć się w koc i obejrzeć dobry film
  12. Jestem środkowym dzieckiem
  13. Bardzo lubię czytać blogi
  14. Moim największym marzeniem na dzień dzisiejszy jest wycieczka do Nowego Jorku 
  15. Uwielbiam podróżować i poznawać nowe miejsca
  16. Kocham góry chociaż nad morze mam zdecydowanie bliżej i jestem tam częściej 
  17. Nie piję kawy - w absolutnie żadnej formie, smak mnie po prostu odrzuca
  18. Nie pogardzę za to pyszną herbatką ;)
  19. Jestem włosomaniaczką o czym na pewno opowiem Wam nie raz:)
  20. Nie mam prawa jazdy
  21. Nie przepadam za robieniem zakupów z kimś -  najlepiej jest je robić samemu!
  22. Nie spóźniam się i nienawidzę gdy muszę na kogoś czekać
  23. Mam uczulenie na komary, serio moje bąble są ogromne, twarde, czerwone i na początku bolą,  a nie swędzą ;)
  24. Szklanki z IKEI za 1,79 sa najlepsze na świecie :) na pewno wiecie, które mam na myśli :)
  25. Nie przepadam za kotami. U kogoś zawsze wezmę na kolana i pogłaszczę ale w moim domu nigdy go nie będzie - jestem w 100%   psiarą.
  26. Lubię jeździć na rowerze ale moje ulubione sportowe zajęcie to pływanie
  27. Chcę zacząć biegać, tak aby to pokochać i zrzucić parę kilo ;) niestety jest z czego ;)
  28. Kocham moją rodzinę
  29. Nie potrafię zrobić czystki w szafie chociaż przydałoby się usunąć z niej jakieś 40% rzeczy, których w ogóle nie noszę
  30. Obcierają mnie wszystkie nowe buty (nawet trampki)
  31. Uwielbiam mieć pomalowane paznokcie ale nie za bardzo umiem to robić ładnie - ciągle się tego uczę
  32. Kocham słodycze
  33. Mój telefon to Nokia Lumia 735 i bardzo go lubię, chociaż Windows Phone ma kilka wad, które mnie strasznie drażnią
  34. Nie cierpię androida
  35. Lubię robić zdjęcia ale jak na razie jestem tylko posiadaczem lustrzanki ;) daleko mi do fotografa nawet amatora ;)
  36. Nie przeklinam, w ogóle. 
  37. Ze wszystkich fast foodów zawsze mam ochotę na Big Maca ;) 
  38. Nie obgryzam paznokci, nigdy tego nie robiłam i nie lubię patrzeć jak ktoś to robi
  39. W czasach szkolnych jeździłam na kolonie i zimowiska co pół roku i uwielbiałam to
  40. Jestem niska (160cm wzrostu)
  41. Sklepy online to zło ;) Uzależniają
  42. Nigdy nie paliłam papierosów i nie będę!
  43. Cierpię na jesienne przesilenie i ostatnio nic mi się nie chce ale staram się z tym walczyć ;)
  44. Zawsze chciałam mieć bloga, którego ktoś będzie czytał
  45. W mojej torebce zawsze musi się znaleźć balsam do ust, pomadka lub chociaż wazelina
  46. Nie lubię leżenia plackiem na plaży, wolę aktywne zwiedzanie
  47. Nie lubię rozmawiać przez telefon
  48. Nie boję się dentysty odkąd trafiłam do mojej dentystki :)
  49. Jestem potencjalnym dawcą szpiku w bazie DKMS od około 5 lat, a po mojej śmierci chcę być dawcą organów
  50. Mój znak zodiaku to waga  
Uff udało się. Może Ty napiszesz mi parę słów o sobie?

Until next time!
Marta

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...