sobota, 26 grudnia 2015

Paletka Sleek Make Up i-Divine Au Naturel Mineral Based Eyeshadow Palette

Myślę, że tych cieni nie muszę nikomu przedstawiać :) Są świetne! Zapraszam do przeczytania mojej opinii o tej paletce w dalszej części posta:

Paletkę cieni do powiek Sleek Make Up i-Divine Au Naturel Mineral Based Eyeshadow Palette otrzymujemy opakowaną w ładne, kartonowe pudełko. W środku znajduje się plastikowy pojemnik z cieniami, który posiada duże lusterko oraz dwustronny aplikator. W cenie około 40-45zł dostajemy 12 cieni o pojemności 1,1g. Uważam, że to odpowiednia ilość produktu (ja raczej nie zużyję ich przez 12 miesięcy jak zaleca to producent). Cieni używam od niedawna ale bardzo je polubiłam. Właściwie jak dla mnie to produkt idealny :)

PLUSY:
  • aż 12 kolorów!
  • bardzo dobra pigmentacja
  • naturalne odcienie idealne do codziennego stosowania
  • łatwe w aplikacji
MINUSY:
  • jak na razie nie zauważyłam :)
Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć, że lusterko zamontowane wewnątrz paletki jest na prawdę duże. Jedno z największych jakie do tej pory widziałam w paletkach z cieniami do oczu. Bardzo ułatwia to makijaż, jeżeli nie możemy użyć normalnego lustra. Widać dokładnie dużą część twarzy dzięki temu cienie nałożone są równo i dokładnie :)

Kolory dostępne w palecie barw Au Naturel to:
  • Nougat
  • Nubuck
  • Cappuccino
  • Honey Comb
  • Toast
  • Taupe (błyszczący)
  • Conker (błyszczący)
  • Moss (błyszczący)
  • Bark
  • Mineral Earth ( błyszczący)
  • Regal
  • Noir
Kolory są albo matowe albo błyszczące (zawierają świecące drobinki). Uważam, że to paletka idealna ponieważ wyczarujemy nią zarówno makijaż codzienny, delikatny jak i mocniejszy look imprezowy! A tak prezentują się na skórze mojej ręki:
Tak, wiem zdjęcie nie jest idealne ale cały czas pracuję nad techniką robienia dobrych zdjęć i musicie mi to wybaczyć :) widać jednak jak dobra jest pigmentacja. Znacie paletki Sleek? Lubicie je? Koniecznie dajcie znać!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...