wtorek, 8 grudnia 2015

Moje ulubione miejsca w sieci :)

Codziennie kiedy wracam do domu po wyczerpujących ośmiu godzinach pracy, marzę tylko o tym żeby chociaż przez chwilę się zrelaksować i porobić nic! Wiem, że jest to marnotrawienie cennego czasu ale jakże potrzebne. Co robię aby odpocząć i nabrać sił na dalszy dzień? Najczęściej najpierw robię obiad, a gdy jest już gotowy to jem go oglądając ulubiony serial :) O tym co aktualnie oglądam możecie poczytać TUTAJ. Nie zawsze jednak skupiam się na filmach czy serialach. Czasem wystarczy mi tradycyjne buszowanie po sieci. W dobie internetu każdy z nas ma takie swoje ulubione miejsca w sieci, do których zagląda praktycznie codziennie. Dzisiaj chciałabym Wam trochę przybliżyć strony, które odwiedzam praktycznie każdego dnia. 

FACEBOOK


Nie będę oryginalna i zacznę od najczęściej odwiedzanej, zapewne przez wszystkich, strony czyli facebook.pl . Sprawdzałyście kiedyś ile godzin dziennie spędzacie na 'fejsie'? Pamiętam, że kiedy Facebook wchodził do Polski dość długo broniłam się przed założeniem konta. Wtedy jeszcze popularne było gadu-gadu i nie czułam potrzeby posiadania Facebooka. Czasu się jednak drastycznie zmieniły i na dzień dzisiejszy nie wyobrażam sobie go nie mieć niestety. Jest najłatwiejszym i najszybszym sposobem komunikacji. Aplikacja Messenger na telefonie zastępuje mi pisanie smsów właściwie w 99%. Co więcej, dzięki Facebookowi odświeżyłam całą masę dawnych znajomości co uważam za ogromny plus!

PINTEREST I INSTAGRAM


Kolejnym miejscem w sieci, które uwielbiam jest Pinterest. Potrafię spędzać na nim dłuuuugie godziny. Portal ten jest niesamowity! Takiej masy pomysłów i inspiracji na właściwie wszystko nie znajdziecie nigdzie indziej! A jak już jesteśmy przy kopalniach pomysłów to nie mogę zapomniej o Instagramie :) Sama nie dodaję zdjęć za często ale uwielbiam przeglądać zdjęcia innych. Z instagrama można na prawdę bardzo dużo się dowiedzieć o blogerach i innych użytkownikach portalu. Wyhaczyć fajne promocje i konkursy albo znaleźć ciekawe pomysły na prezent. 

ULUBIONE BLOGI

Blogi czytam od dawna. Listę moich ulubionych widzicie po prawej stronie ekranu :) Gorąco polecam Wam każdy jeden blog z mojej listy, która jest na bieżąco aktualizowana o moje nowe odkrycia. Uczę się z nich wiele, inspiruję się. Czytając kolejne wpisy nawet nie wiem kiedy mija mi czas. 

A jak jest u Was? Koniecznie napiszcie mi jakie są Wasze ulubione miejsca w sieci! A może jest tu autor/ka bloga, który by mnie zainteresował? Nie zapomnijcie zostawić LINKA w komentarzu :)

Marta


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...