wtorek, 27 października 2015

Najtrudniej zacząć...

Cześć!

Jestem Marta i założyłam bloga. 

O czym będę tu pisać? O wszystkim i o niczym! Od dobrych kilku miesięcy intensywnie zastanawiałam się nad stworzeniem własnego miejsca w sieci i oto jest. Mój własny blog :) 


Może napiszę Wam kilka słów o mnie. Mam 27 lat i mieszkam w okolicach pięknego miasta jakim jest Bydgoszcz. Mam psa, którego uwielbiam i na pewno zobaczycie ją nie raz właśnie tutaj. Uwielbiam podróżować i zwiedzać. Muzea i galerie wcale mnie nie nudzą! Sama nie wiem co jeszcze napisać w pierwszym poście... Myślę, że cała reszta po prostu wyjdzie w praniu. 
Zapraszam Was serdecznie do czytania moich wypocin i mam nadzieję, że Wam się tu spodoba.
Jestem otwarta na wszelkie rady i sugestie. 

Do następnego!
Marta 

4 komentarze:

  1. Życzę Ci wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo miło mi Cię poznać! Czekam na więcej wpisów... Oby to miejsce stało się pasją. Początki bywają trudne - nie zniechęcaj się :) W przypadku pytań - pisz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę MartynaG.pl :) mam nadzieję, że mój zapał nie opadnie :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...