poniedziałek, 15 lutego 2016

BingoSpa Aloe sól do kąpieli z mikroelementami - HIT czy KIT?

Uff, w końcu znalazłam chwilkę, żeby napisać nowy post. Dawno mnie tu nie było... no ale cóż, to mój blog i piszę tu tak często jak chcę! A tak serio to ostatnio natłok obowiązków i jakaś dziwna zimowa depresja skutecznie przeszkodziły mi w pisaniu dla Was częściej. Mam nadzieję, że to się poprawi. Niech już przyjdzie wiosna!!!!

Wracając do tematu postu, dzisiaj przedstawię Wam sól do kąpieli BingoSpa Aloe. Znacie? Ja poznałam i w sumie żałuję, że to zrobiłam. Dlaczego? zapraszam do dalszej części notki.



Opis producenta:

Kąpiele z solą BingoSpa są prawdziwym dobrodziejstwem dla skóry. Sól dzięki zawartości mikro – i makroelementów w czystej postaci, które są dobrze przyswajalne przez skórę, wzmacniają i ujędrniają. Regularne kąpiele BingoSpa  zapobiegają nadmiernemu wysuszaniu skóry, poprawiają przemianę materii w komórkach oraz przyczynia się do regeneracji skóry. 
Rozpuszczone w wodzie mikroelementy wyrównują stężenie pomiędzy kąpielą w wodzie, a elektrolitami zawartymi w komórkach skóry. Dzięki temu jony mikroelementów nie są ze skóry wypłukiwane. 
Wytworzona z naturalnej soli kamiennej, nasycona ekstraktem z aloesu.
NIEPIENIĄCA, waga 550g.

Skład:

Aloes jak widzicie na zdjęciu jest w składzie po perfumie, czyli w śladowych ilościach...

Moja opinia:

Sól do kąpieli dostajemy w plastikowym, bezbarwnym pojemniku o gramaturze 550g. Jest to typowa pojemność dla tego typu produktów. Sól jest dość drobno pokruszona, drobniej niż np. moje ulubione sole z Biedronki :)  Widać to na tym zdjęciu:


Kolor jest bardzo intensywny i dość widocznie barwi wodę. Szybko się w niej rozpuszcza. Użyłam jej do tej pory 3 razy i nie zauważyłam żadnego właściwie działania. Dodatkowo zapach jest tragiczny... kojarzy mi się od razu z kostkami do WC... nie jest to zapach w jakim chciałabym się kąpać. Na szczęście po rozpuszczeniu w wodzie prawie go nie czuć. Jednak po odkręceniu słoika zapach kostki do WC unosi się w całej łazience. Dlatego też ta sól nie należy do moich hitów. Gdyby nie ten zapach to byłaby ok... Jedyny plus to cena, obecnie na stronie bingosklep.pl kosztuje 3,50zł :) Chociaż wydaje mi się, że chcą się szybko pozbyć zapasów - stąd taka niska cena ;)

Jakie są Wasze ulubione sole do kąpieli? Dajcie koniecznie znać!

Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...