poniedziałek, 25 stycznia 2016

Żel pod prysznic BingoSpa Słodkie Migdały i Biała Glinka

Dzisiaj kolejny raz przedstawię Wam bardzo fajny produkt pielęgnacyjny marki BingoSpa. Żel pod prysznic z białą glinką i słodkimi migdałami kupiłam z czystej ciekawości ponieważ uwielbiam zapach migdałów. No i nie zawiodłam się :)

Opis producenta: 

Delikatny żel BingoSpa pod prysznic o zapachu słodkich migdałów zawiera:

białą glinkę - która posiada w składzie ponad 20 ważnych dla zdrowia i urody minerałów, w tym krzem, aluminium, fosfor, wapń, potas, selen, mangan, miedź. Posiada właściwości antyseptyczne i antybakteryjne - działa jak naturalny antybiotyk. Aktywizuje procesy odbudowy komórek

ekstrakt  migdałowy - ma doskonałe właściwości zmiękczające i wygładzające skórę, odbudowuje warstwę lipidową naskórka. Łagodny dla każdego rodzaju skóry o bardzo przyjemnym, sprzyjającym  zmysłom zapachu.

Skład:

Na składach za bardzo się nie znam, ale może są tu jakieś bardziej doświadczone blogerki i napiszą jakiś miły komentarz z interpretacją powyższego składu? :)
 

Moja Opinia:

Żel otrzymujemy w przeźroczystej butelce o pojemności 300ml. Design tej marki bardzo mi się podoba, bo zawsze wkurza mnie to, że nie wiem ile produktu zostało. Tutaj zawsze widać ile jeszcze żelu jest w środku! Pachnie obłędnie! Jak słodkie migdały. Bardzo dobrze się pieni, dzięki czemu jest wydajny. Wystarczy tylko niewielka ilość żelu nałożona na gąbkę lub myjkę żeby umyć całe ciało. Jego konsystencja jest dość gęsta, kremowa. Mi bardzo przypadł do gustu. A wiecie co jest najlepsze? Jego cena!!! w sklepie BingoSpa zapłaciłam za niego całe 2,90zł!!! (Aktualnie jest to promocyjna cena). 

Znacie? Lubicie? Polecacie? Ja tak!!!

*post nie jest sponsorowany ;)

Buziaki 
Marta :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...