czwartek, 17 grudnia 2015

Świąteczne Inspiracje

Wiem, wiem dawno mnie tu nie było. Ale wracam mam nadzieję już na dobre! Ostatnie dwa tygodnie były jakieś szalenie zakręcone i nie miałam czasu na nic. Nawał obowiązków, pracy, spotkań i innych rzeczy skutecznie zajęły mój czas tak, że zabrakło go niestety na blogowanie. Pomysłów mam mnóstwo i mam nadzieję, że już nic nie stanie mi na przeszkodzie. No dobra koniec tłumaczeń, czas się wziąć do roboty! 

źródło



Wracam do Was z inspiracjami Świątecznymi jakie wypatrzyłam ostatnio przeglądając Pinterest. Niesamowite jest to, jak kreatywni potrafią być ludzie na całym świecie. Nie mogę przestać oglądać cudownych zdjęć wypełnionych wspaniałą, Bożonarodzeniową atmosferą. Od razu humor mi się poprawia i pragnę udekorować mój dom tak, aby zachwytów gości nie zabrakło! W tym roku jednak postawię na minimum ponieważ Święta spędzę poza domem. Choinka jednak będzie na pewno! Jesteście ciekawe co fajnego wypatrzyłam na Pintereście

żródło  
Na początek pokażę Wam świetny sposób na złożenie chusteczki tak, aby wyglądała jak choinka. Sposób dokładnie pokazuje powyższe zdjęcie. Proste i genialne! Świąteczny stół nabierze jeszcze większego uroku a gościom na pewno spodoba się taka choinkowa serwetka! Aż nie chce się jej rozwijać!

Poniżej wrzucę kilka zdjęć Świątecznych dekoracji, które mnie po prostu oczarowały...


źródło

źródło

źródło

źródło

No i oczywiście nie może zabraknąć pomysłów na kreatywne zapakowanie Świątecznych prezentów!


źródło

źródło
źródło
źródło
źródło
Jak pakujecie prezenty? Mi najbardziej spodobały się renifery i bałwanek! Świetny pomysł na spakowanie prezentów dla dziecka. A jaka frajda przy odpakowywaniu!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...